Ta pozycja produktu dotyczy samej obudowy wtyku z polami do lutowania.
Interfejs ELM 327 v.1.4 dzięki specjalnym układom
zabezpieczającym jest bezpieczny dla twojego samochodu. Za jego stabilną i
bezproblemową pracę odpowiada układ FTDI który jest obecnie na rynku najlepszym
chipsetem do takich urządzeń. Współpracuje z kilkunastoma darmowymi oraz
płatnymi wersjami oprogramowania, więc mamy szeroki wachlarz możliwości.
Niektóre z nich to :
-pcmscan
( również w PL)
-scanmaster
elm ( również w PL)
-proscan
5.2
-Easyobd2
-wiele
innych...darmowych i płatnych
Oprogramowanie
do pobrania m.in. z:
http://www.scantool.net/
http://www.obd2crazy.com/software.html
http://www.easyobdii.com/
Interfejs
zgodny z:
J1850
PWM (41.6 kbaud), J1850 VPW (10.4 kbaud),ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud), I
SO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud), ISO CAN (11
bit ID, 500 kbaud), I SO CAN (29 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 250
kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
Czyta
i kasuje błedy DTC zapisane w sterowniku we wszystkich samochodach zgodnych z
normą OBD2/EOBD
-Obsługuje
wszystkie protokoły komunikacji łącznie z szyna CAN!!
-Dzięki
ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!!
-Odczytuje
kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU!!
-Czyta
kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE jak sie zapalił)
-Czyta
kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE kontrolka jeszcze nie świeci)
-
Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników
(alternator
, podawane napięcie)ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika
temp. przepływomierza, położenia przepustnicy, praca poszczególnych cylindrów
itp.)
-Czyta
i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach
-Sprawdza
kiedy błędy i lampka CHECK były ostatnio kasowane
-Monitoruje
parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
-Mierzy
moc silnika (KM)
-Pomaga
przeprowadzać testy auta: np. czas do 100 km/h czy na 1/4 mili
I
jest tych możliwości znacznie więcej, wszystko zależy od inwencji i doboru
programu !!!
Urządzenie
pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze
specyfikacja
OBD2
lub EOBD czyli:
1.
Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2000r benzynowe i od 2004r diesle.
2.
Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych roczników.
3.
Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
4.
Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników
5.
Wszystkie auta Japońskie i większość azjatyckich posiadających złącze OBD2