Moduł przekaźnika z układem czasowym, opóźnione załączenie
Przestroga!
Podłączenia powinna dokonać osoba znająca tajniki elektroniki. Bezwględnie przestrzegać biegunowości i wartości napięcia zasilania. Błędne podanie zasilania może uszkodzić układ przekaźnika czasowego ( reklamacja nie będzie uwzgędniona).
UWAGA!
Podłączone napięcie musi bezwzględnie posiadać odpowiednią wartość 12VDC ( napięcie w samochodzie ma wartość większą, zwyczajowo ok. 14V) oraz musi być stabilne ( najpierw załączony zasilacz dopiero później podłączony przekaźnik czasowy. Inna kolejność może powodować pojawienie się " piki", która uszkodzi czasówkę. Obwody zasilania należy dla bezpieczeństwa zabezpieczyć odpowiednim stabilizatorem, diodą przepięciową itp.
Moduł przekaźnika z układem czasowym
Opis:
Dane techniczne:
- napięcie zasilania:
12V
- regulacja za pomocą potencjometru
- wyprowadzenie: listwy
zaciskowe AK
- obciążenie styków przekaźnika: 10A/250V
- wymiary
płytki: 23x77mm
Specyfikacja:
- napięcie zasilania: 12VDC
- regulacja czasu zwłoki
za pomocą potencjometru
- wyprowadzenie: listwy zaciskowe ARK
-
obciążenie styków przekaźnika: 10A/250V
- T1 czas opóźnienia do ok
10s
Diagram pracy i sterowania opóźnione załączenie