Moduł przekaźnika z układem czasowym, opóźnione załączenie

Przestroga!


Podłączenia powinna dokonać osoba znająca tajniki elektroniki. Bezwględnie przestrzegać biegunowości i wartości napięcia zasilania. Błędne podanie zasilania może uszkodzić układ przekaźnika czasowego ( reklamacja nie będzie uwzgędniona).


UWAGA!

Podłączone napięcie musi bezwzględnie posiadać odpowiednią wartość 12VDC ( napięcie w samochodzie ma wartość większą, zwyczajowo ok. 14V) oraz musi być stabilne ( najpierw załączony zasilacz dopiero później podłączony przekaźnik czasowy. Inna kolejność może powodować pojawienie się " piki", która uszkodzi czasówkę. Obwody zasilania należy dla bezpieczeństwa zabezpieczyć odpowiednim stabilizatorem, diodą przepięciową itp.



Moduł przekaźnika z układem czasowym

Opis:

 

Dane techniczne:

 

- napięcie zasilania: 12V
- regulacja za pomocą potencjometru
- wyprowadzenie: listwy zaciskowe AK
- obciążenie styków przekaźnika: 10A/250V
- wymiary płytki: 23x77mm

 

Specyfikacja:


 

- napięcie zasilania: 12VDC
- regulacja czasu zwłoki za pomocą potencjometru
- wyprowadzenie: listwy zaciskowe ARK
- obciążenie styków przekaźnika: 10A/250V
- T1 czas opóźnienia do ok 10s 

 

Diagram pracy i sterowania opóźnione załączenie

Funkcja opóźnionego załączenie przekaźnika czasowego